Nieuwsbrief:

BENELLI  TNT 125 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Glossy white
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Speels en compact. Perfect voor het drukke stadsleven
De Tornado Naked T 125 is gewijd aan puur plezier en met passie ontworpen voor de nieuwe generaties. Deze onconventionele mini-bike is dankzij het compacte formaat uiterst geschikt om mee te nemen op vakantie in of achter een camper en om door de kleinste gaatjes van het drukke stadsverkeer te navigeren.

Deze compacte maar robuuste Benelli tovert gegarandeerd een lach op je gezicht. Zijn styling is sportief, met strakke lijnen en een opvallend uitlaatsysteem. Een kleine motor met een grootse wegligging waardoor jij zorgeloos onderweg bent en je volledig kan richten op het maken van plezier. Dat is de kracht van de Tornado Naked T 125!

*Let op! De getoonde afbeeldingen zijn een combinatie van het huidige model en de voorgaande kleurstellingen.

Een kleine motor met een groot hart

De 125cc metende, semi-luchtgekoelde ééncilinder met SOHC ontwerp (4 kleppen) levert dankzij de efficiente EFI-mapping in combinatie met een 28 mm gasklephuis een directe gasresponse en een speels levendig karakter op.

Ondanks de ééncilinderopbouw is het blok voorzien van twee bougies (twin spark) waardoor het mengsel in de verbrandingskamer optimaal ontstoken wordt. Concreet betekent dit meer vermogen en (mede dankzij de moderne katalysator) een Euro5 typegoedkeuring.

De Tornado Naked T 125 is zeker geen heethoofd. Dankzij de standaard ingebouwde oliekoeler kan het energiezuinige motorblok binnen de optimale temperatuurwaardes functioneren.

Als berijder kan je rekenen op 10 Nm bij 7000 omwentelingen. Verder doortrekken levert naast een brede glimlach onder je helm, 11,1 pk (8,2 kW) op bij 9500 omwentelingen. Bij een economische rijstijl kan een verbruik behaald worden van 2,1 liter per 100 km!

De trefzekere 5-bak in combinatie met een assist&slipper koppeling maken het verhaal compleet

Gewijd aan puur plezier

Bij het ontwerp van de Tornado Naked T 125 draait het om één ding. Zorgen dat jij zorgeloos onderweg bent en je volledig kan richten op het maken van plezier!

Neem bijvoorbeeld het stevige stalen trellis frame in combinatie met 35mm upside-down veerpoten aan de voorzijde en een swingarm met laterale schokdemper en regelbare preload aan de achterzijde. Gegarandeerd een optimale wegligging en beide banden aan de grond.

Het semi-digitale dashboard zorgt ervoor dat je onderweg van de juiste info voorzien wordt. De toerenteller is natuurlijk anoloog, dat is wel zo sportief. De trefzekere 5-bak is uiterst geschikt voor het snelle schakelwerk en dankzij de assist&slipper clutch is koppelen kinderspel.

Deze Benelli is compact in omvang maar heeft naast het karakter en de ophanging ook de remmen van een volwaardige motorfiets. Aan de voor- en achterzijde zorgen forse remschijven in combinatie met twee krachtige remklauwen voor een snelle vertraging. Remkracht wordt dankzij het CBS (Combined Braking System) altijd over beide wielen verdeeld. Wel zo veilig!

De Benelli Tornado Naked T 125 tovert gegarandeerd een lach op je gezicht. En dat met een prijskaartje wat toch mooi binnen de perken weet te blijven.

 
  • Wij zijn dé Benelli dealer van noord Nederland!

    Bij Arnold's Motorshop vind je jouw toekomstige motor of elektrische scooter! We hebben een continu wisselend aanbod van gebruikte en nieuwe motoren en scooters. In onze showroom vindt je het meest actuele aanbod, het kan dus zijn dat de motor die je hier ziet wellicht net aan je neus voorbij is gegaan. Bel ons daarom altijd om even te checken of de motor er nog staat, of scheur zo snel mogelijk langs onze showroom! Vragen naar de laagste prijs hebben we geen tijd voor en zullen we niet beantwoorden.

    Hebben we je interesse gewekt?  Kom rustig langs in onze winkel en showroom en laat je verrassen door ons aanbod voertuigen, kleding en accessoires.

    Uiteraard is inruil mogelijk.

    Bovag en RDW erkend. Op al onze verkopen zijn de Bovag voorwaarden van troepassing. 

    Proefrit maken? Dit kan bij intentie tot aanschaf en uiteraard bij een droog wegdek.

    Al onze prijzen zijn all-in*!

    Standaard afleverpakket (gratis*):
    - Kleine onderhoudsbeurt
    - Kosten op naam zetten
    - Volle tank benzine
    - 12 maanden Bovag garantie*

    Premium afleverpakket (€ 399,00):
    - Grote onderhoudsbeurt conform eisen fabrikant aan kilometerstand
    - Kosten op naam zetten
    - Volle tank benzine
    - 12 maanden Bovag garantie*



    We zijn te vinden in Kolham.
    Arnold's Motorshop
    A. Plesmanlaan 11
    9615 TJ Kolham
    www.arnolds-motorshop.nl  /  info@arnolds-motorshop.nl
    0598-371043 (ook voor whatsapp berichten!)

    * tenzij nadrukkelijk anders aangegeven






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Arnolds Motorshop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ZERO
© 2000 - 2024 Motoroccasion