Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

KYMCO  AGILITY 16+ 200I ABS - 2023

Garantie: Ja
4893 Km
Zwart
kymco - agility-16--200i-abs
kymco - agility-16--200i-abs
kymco - agility-16--200i-abs
kymco - agility-16--200i-abs
kymco - agility-16--200i-abs
kymco - agility-16--200i-abs
kymco - agility-16--200i-abs
kymco - agility-16--200i-abs
kymco - agility-16--200i-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Door inruil verkregen.
In een nieuwstaat verkerende Kymco Agility 16+ 200cc motorscooter.

1e Tenaamstelling: 01-2023
Km.stand: 4893 km
Extra's: Hoog windscherm

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij zijn al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl

Website
www.vandenburgeindhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion