Nieuwsbrief:

VENT  DERAPAGE 125 4T - 2024

Nieuw
Zwart-rood / Wit-rood
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De nieuwe exemplaren gepresenteerd  Derapage e Baja 125 4takt Euro 5, aangeboden in versies met stalen frame en in de varianten RR met structuur erin aluminium. De enduro- en motard-modellen worden volledig vernieuwd, beginnend bij het esthetische uiterlijk en vervolgens overgaand naar het technische gedeelte in overeenstemming met de Europese regelgeving. Ze presenteren een nieuwe Minarelli 125 4T Euro 5-motor met variabele kleptiming van de nieuwste generatie die levendigheid biedt, mede rekening houdend met een nieuw chassis.

Motoren

Esthetiek en bovenbouw doen denken aan de enduro/cross-panorama, ook gedefinieerd met de versie in gedachten biker. Kenmerkende aspecten die de intentie benadrukken om de eigen identiteit naar voren te brengen, zelfs tot in de details. De graphics, omhoog witte basis en zwart voor alle geplande versies onderstreept het een nieuwe stijl van het Italiaanse merk.

De afmetingen veranderen ook met een grotere lengte en breedte 30 mm. Vanuit structureel oogpunt is het ontwerp van de nieuw 6.0-omtrekframe, aangeboden in stalen en aluminium versies bedoeld voor de RR-varianten, zoals gezegd, belooft meer stabiliteit en comfort, zelfs bij het vervoeren van een passagier. We merken ook de adoptie op van een nieuwe kalibratie van de ophanging met het oog op comfort, zowel op de weg als op alternatieve routes. Het chassis bestaat uit een 16 mm RSV41-vork met omgekeerde poten en een monoschokdemper aan de achterkant. Er zijn ook 320 mm en 220 mm Wave-modulebare remmen aan de voor- en achterzijde, om consistent en moduleerbaar te kunnen remmen op verschillende soorten wegdek.

Samen met de motor Minarelli 125 4T Euro 5-motor met variabele kleptiming Van de nieuwste generatie worden ook een elektronisch injectiesysteem, de Variable Valve Actuation en de antislipkoppeling, afhankelijk van de acceleratie, genoemd. De nieuwe kop ondersteunt functioneel optimale verbranding voor kracht en efficiëntie, zo blijkt uit de informatie.
 

Voor de exemplaren Derapage 125 en Baja 125 4T met stalen frame geldt een winkelprijs van 6150,00 euro, terwijl dat voor de versies wel het geval is RR met aluminium frame 6799,00 euro.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA
© 2000 - 2024 Motoroccasion