Nieuwsbrief:

Solo Moto Tiel

Solo Moto is de motorzaak waar je voor acceptabele prijzen een gebruikte motor koopt en waar je voor extreem interessante bedragen je motor kunt laten onderhouden. Wij werken er constant aan om onze eigen en toekomstige klanten tevreden te stellen door elke motorrijder de aandacht, service en advies te geven die hij of zij verdient. *Omdat het in een motorbedrijf vaak erg hectisch kan zijn moet men regelmatig lang wachten en veel koffie drinken voor men aan de beurt is en dat is waar wij het verschil maken door duidelijke afspraken te maken en alles in te plannen. Dit houdt in dat als u met ons een afspraak maakt voor onderhoud, advies of een bezichtiging/ proefrit dat wij er dan voor u zijn en voor niemand anders. Op die manier kunnen wij u alle aandacht garanderen die u maar wenst. U heeft één aanspreekpunt en één persoon die alles voor u regelt.  
Alle motoren van Solo Moto Tiel
14 motoren gevonden
BMW K 1100 LT ABS
BMW K 1100 LT ABS
€ 1.075,- p/mnd klik hier
1994, 108606 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
2007, 151734 Km
HONDA VFR 800 FI
HONDA VFR 800 FI
€ 1.100,- p/mnd klik hier
2001, 98000 Km
HONDA NTV 650
HONDA NTV 650
€ 450,- p/mnd klik hier
1989, 0 Km
BMW K 1100 LT ABS
BMW K 1100 LT ABS
1994, 64613 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
1999, 179029 Km
SUZUKI GSX 750 ES
SUZUKI GSX 750 ES
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1986, 48039 Km
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2007, 83000 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1996, 89288 Km
HONDA CBR 1100  XX SUPER BLACKBIRD
HONDA CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1999, 58253 Km
BMW F 650 CS SCARVER
BMW F 650 CS SCARVER
€ 2.500,- p/mnd klik hier
2001, 30122 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2019, 14800 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2002, 45666 Km
APRILIA MOTO  6.5
APRILIA MOTO 6.5
€ 2.999,- p/mnd klik hier
1997, 29500 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion