Nieuwsbrief:

ENERGICA  ESSEESSE9+ - 2021

Garantie: Ja
8634 Km
.
energica - esseesse9-
energica - esseesse9-
energica - esseesse9-
energica - esseesse9-
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Brandstofsoort: Elektrisch
Referentienummer: 10032
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 200
Garantie: Nee
Status: Gebruikt
Actieradius (km): 200-250

Energica EsseEsse9+ Rosso Corsa
Inclusief:
- keyless
- heated handgrips
- windscreen kit
- splashguard
- Givi sidecases en carrier
- crash protector

Staat bij ons in de showroom in opdracht van onze klant.

De EsseEsse9 is de 100% elektrische urban motorfiets van Energica.

Is rechtop zittend genieten van de motor en de omgeving jouw ding dan is dit jouw motor.

Omdat je de motorfiets aan de snellader kunt laden hoef je geen kabel c.q. thuislader mee te nemen. Standaard heb je 4 rijmodi, ABS en Traction control.
Vermogen 109 HP/80 KW
Torque 200 NM
Acceleratie 0-100 KM/u 3,0 sec
Topsnelheid 200 km/uur
Bereik stad 420
Bereik buiten bebouwde kom 246
Bereik snelheid 198
Gewicht 260 kg
Lengte 2,140 m
Wielbasis 1,465 m
Hoogte 1,152 m
Zadelhoogte 0,79 m
USB poort standaard




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2024 Motoroccasion