Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FATBOB - 2008

Garantie: Ja
56000 Km
ZWART
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
harley-davidson - fatbob
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Over deze HARLEY-DAVIDSON fatbob fat bob fxdfb

Deze stoere fatbob 96'' is voorzien van de volgende opties:

*Vance and hines short shots
*stage 1 luchtfilter
*stage 1 software met tuner kastje vosselman
*sissybar afneembaar
*Avon handvatten
*Alarm


5hd1 Nederlandse motor 2 eigenaren gehad.

2x sleutels

Motor verkeerd in nette staat.

U bent welkom voor een proefrit.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.

Op onze website www.americanbikestore.nl kunt u van elke motorfiets minimaal 25 grote foto's bekijken.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van FANTIC
© 2000 - 2024 Motoroccasion