Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS - 2020

Garantie: Ja
11458 Km
Zilver Grijs
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer Nette Iron Sportster 1200 
Van Eerste Eigenaresse! 
Bouwjaar 2020 
Km.stand is 11.458 km 
Nederlandse Motor!
In de kleur Barracuda Silver



* Forward Control kit Black
* XL Saddlebags Large Capacity 
* Detachable Solo Rack Gloss black
* Extra Key Fob

Deze Geweldige Motor staat nu  rijklaar ! 


Graag een aanpassing omdat deze motor nog niet helemaal naar wens is ?
BEL, MAIL OF APP naar de mogelijkheden! Graag denk ik met uw mee om deze
motor naar wens af te leveren.


Wij zijn een RDW erkend bedrijf en ook 's avond en in het weekend op
afspraak geopend ! FINANCIERING via numotorrijden.nl mogelijk!!!

Inruil van uw motorfiets is mogelijk ( handels prijzen)


--
Met vriendelijke groet,

Roberto Lijkendijk
Roberto Motoren
Pascalstraat 11
7903BJ Hoogeveen
www.robertomotoren.nl
info@robertomotoren.nl
0628435195
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roberto Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2024 Motoroccasion