Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE FLHXI - 2006

Garantie: Ja
44956 Km
Vivid Black
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Merk:                  Harley-Davidson
Type:                  FLHX / Street Glide
Bouwjaar:           2006
KM stand:           44956 Km
Kleur:                  Vivid Black
Cilinder inhoud:  1450 cc
Btw marge:         Marge
Garantie:             3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Tenzij anders vermeld

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
19″ Enforcer voorwiel.
Aquatic Radio.
Afneembare rider backrest.
Smoked knipperlichten.
Avon grips.
Valbeugel.
Hak / teen schakeling.
Tinted windshield.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion