Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 K7 - 1978

78200 Km
Zwart
honda - cb-750-k7
honda - cb-750-k7
honda - cb-750-k7
honda - cb-750-k7
honda - cb-750-k7
honda - cb-750-k7
honda - cb-750-k7
honda - cb-750-k7
honda - cb-750-k7
honda - cb-750-k7
honda - cb-750-k7
honda - cb-750-k7
honda - cb-750-k7
honda - cb-750-k7
honda - cb-750-k7
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ongerestaureerd in originele staat. Tank is in de blanke lak gezet, krasjes zijn hiermee perfect weggewerkt. Originele 4 voudige uitlaat in mooie staat. Loopt als een zonnetje. Zo mooi vind je ze niet vaak. De prijs is inclusief rijklaarmaak kosten. De motor wordt geleverd met een afleverbeurt.
Op alle motoren is financiering mogelijk. Kijk op numotorrijden.nl
  • HH Motoren, kleinschalig, betrokken en met passie voor motoren.
    Kijk voor openingstijden op www.hhmotoren.nl.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
HH Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion