Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TC 250 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De toevoeging van de nieuwste technische innovaties zorgen ervoor dat de TC 250 op de bovenste trede blijft in de competitieve 250cc 2-takt motorcrossklasse. Nu met E-Start en elektronische brandstofinjectie, wordt starten vereenvoudigd terwijl de prestaties op het circuit ongeëvenaard blijven dankzij het zeer geavanceerde EFI-systeem dat altijd de perfecte lucht/brandstofverhouding levert voor een onmiddellijk, regelbaar vermogen. De TC 250 is vakkundig geassembleerd met standaard hoogwaardige componenten en profiteert van een uitzonderlijke bouwkwaliteit, die zowel prestaties als betrouwbaarheid garandeert. Bovendien zorgen nieuwe graphics, geïnspireerd op het Zweedse erfgoed van het merk, voor een opvallende nieuwe look, die wordt toegepast op de geheel nieuwe carrosserie die geavanceerde ergonomie biedt.

 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion