Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 750 S - 2005

Garantie: Ja
19710 Km
SPARK BLACK (ZWART METALLIC)
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
.

* Motor verkeert in bijna nieuwstaat!

* Zeer lage km-stand

* Onderhoudshistorie aanwezig

* Nieuwe set Michelin banden

.

= Bedrijfsinformatie =

Motodrome richt zich op motor liefhebbers die op zoek zijn
naar een gebruikte motorfiets in topconditie. Door de
motoren bij inkoop te selecteren door middel van strenge
criteria lukt het om zeer nette jonge motoren met lage
kilometerstanden voor een aantrekkelijke prijs aan te
bieden. Kwaliteit verkoopt uiteindelijk zichzelf!

In de werkplaats wordt met aandacht voor detail het
onderhoud aan je motor uitgevoerd. Je motor wordt grondig
geïnspecteerd. Als er punten van aandacht zijn, worden deze
besproken en na akkoord pas hersteld. Duidelijke afspraken,
geen verassingen.

Op de boven verdieping vind je een ruime collectie van
voornamelijk REV'IT! motorkleding en Shark motorhelmen.
Met passie voor motorkleding helpen we je graag bij het
vinden van de geschikte outfit.

Van maandag tot en met zaterdag is het zowel overdag als 's
avonds mogelijk om een afspraak te maken voor het
bezichtigen van een motor, het brengen of halen van een
motor voor de werkplaats, of voor private shopping in de
motorkleding winkel. Bel 0511-482084 of stuur een mail
naar info@motodrome.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motodrome
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MONET-GOYON
© 2000 - 2024 Motoroccasion