Nieuwsbrief:

KTM  450 SX - 2019

Garantie: Nee
78 Uur
.
ktm - 450-sx
ktm - 450-sx
ktm - 450-sx
ktm - 450-sx
ktm - 450-sx
ktm - 450-sx
ktm - 450-sx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 4776

Mocht u interesse hebben in deze motorfiets dan nodigen wij u van harte uit in Ermelo om meer informatie op te doen met een bakje koffie in onze showroom.
André Motors B.V.
Mariënhoef 12
3851ST Ermelo

Onze openingstijden zijn:
Maandag: 9.00 t/m 18.00 uur.
Dinsdag: 9.00 t/m 18.00 uur.
Woensdag: 9.00 t/m 12.00 uur.
Donderdag: 9.00 t/m 21.00 uur.
Vrijdag: 9.00 t/m 18.00 uur.
Zaterdag: 9.00 t/m 12.00 uur.
Zondag: Gesloten

Liever eerst bellen of mailen? Wij zijn 6 dagen per week bereikbaar via:
Whatsapp: +31 (0)645461926
Telefoon: +31 (0)341-428484
E-mail: info@andremotors.nl
André Motors
- KTM Dealer
- Husqvarna Dealer
- GasGas Dealer
- WP Suspension dealer
Inruil is bij ons ook mogelijk.
Financiering behoort ook tot de mogelijkheden.
Neem voor informatie gerust contact op met ons op, of kijk op onze site onder betaalgemak voor de mogelijkheden.
  • = Bedrijfsinformatie =

    Andre Motors BV, 6 dagen geopend en op donderdag koopavond
    woensdag en zaterdag middag gesloten vanaf 12.00 uur.
    Inruil en financiering mogelijk.
    Kijk op onze site onder betaalgemak voor de mogelijkheden.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Andre Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion