Nieuwsbrief:

MASH  TWO FIFTY 250 - 2024

Nieuw
Mat zwart
mash - two-fifty-250
mash - two-fifty-250
mash - two-fifty-250
mash - two-fifty-250
mash - two-fifty-250
mash - two-fifty-250
mash - two-fifty-250
mash - two-fifty-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De geheel in Custom stijl opgebouwde nieuwe Two Fifty 250 motorfiets is uitermate geschikt voor degene die net even wat meer vermogen wil. De 250cc 1-cilinder 4-taktmotor levert 20pk bij 7.500 toeren en heeft 5 versnellingen. De 250cc modellen hebben een langere wielbasis en de geometrie is vernieuwd. De Two Fifty 250 heeft een upside-down voorvork die voorzien is van een zwarte coating en naast de andere matzwarte accenten heeft de motorfiets een fraai bruin zadel en is hij nu voorzien van LED verlichting voor en achter. Zeg nou eerlijk, wie kan deze fraaie retro Custom nou niet weerstaan?

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland mogelijk!


Beschrijving
Merk Mash
Model Two Fifty
Kleur Zwart
Segment Retro
Cilinderinhoud 249 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 4.299,-
Prijs inclusief € 199,00 kosten rijklaar:
€ 4.499,-


Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion