Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 750 ABS - 2018

14800 Km
Rood
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nederlands geleverd / 26-07-2018  / Eerste eigenaar ! /  14877 km !!
  • -
    Inruil welkom!

    MotoRestyle
    Leroy en Louk Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy 06 52831572 Louk 06 24242858

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : dinsdag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur
    Maandag eventueel op afspraak
    Voor een bezichtiging graag eerst even bellen

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,- 

    -
  • Wij bieden bij al onze motoren 10 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoRestyle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion