Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1050 ABS - 2011

Garantie: Ja
53670 Km
WIT
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze gelegen aan de A58 Breda - Tilburg biedt aan:

Triumph Tiger 1050 ABS uit 2011 met 53.670km. Origineel Nederlandse motorfiets van tweede eigenaar. Complete historie gedocumenteerd.

Voorzien van:
- Remus sportuitlaat + originele uitlaat
- Originele Triumph tank/achter tas
- Middenbok
- HK vering
- Zero Gravity kuipruit
- Uitgebreide boordcomputer
- Zo goed als nieuwe Dunlop Road Smart III banden

Zowel optisch als technisch in NIEUWstaat.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BETA
© 2000 - 2024 Motoroccasion