Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 GT - 2020

€ 13.950,- € 14.750,-
Garantie: Ja
25523 Km
Zwart
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Triumph Tiger 900 GT in absolute originele nieuwstaat met onderhoudsgeschiedenis
  • WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT

    De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!

    wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen

    Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een  kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.

    Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !

    Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.

    OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !

    Motorhuisbrabant
    Lannerstraat 9
    5011 ET Tilburg

    www.motorhuisbrabant
    info@motorhuisbrabant.nl

    013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u

    BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Brabant
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion