Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TRIDENT 900 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
triumph - trident-900
triumph - trident-900
triumph - trident-900
triumph - trident-900
triumph - trident-900
triumph - trident-900
triumph - trident-900
triumph - trident-900
triumph - trident-900
triumph - trident-900
triumph - trident-900
triumph - trident-900
triumph - trident-900
triumph - trident-900
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Triumph Trident.

De Trident is een motor voor elke
motorrijder. Met het lage gewicht,
goede wendbaarheid en 660cc sterke
blok is elke rijstijl geschikt voor de
Trident.

De Triumph Trident is een naked bike
met moderne rijtechnologie en een
modern uiterlijk gecombineerd met de
klassieke elementen van Triumph. Deze
motor is geschikt voor zowel de
beginnende als de ervaren motor rijder
en zorgt voor optimaal rij plezier.

Bel of kom langs in de winkel voor
deze Triumph Trident.

= Bedrijfsinformatie =

Kom gezellig langs in onze Triumph World Store in Leusden.
Neem gerust contact op voor meer informatie of om een
proefrit in te plannen.

Blom Motoren
Triumph Lifestyle dealer
't Koendert 4
3831 RB Leusden

033-4635449
06-81527792
info@blommotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Blom Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion