Nieuwsbrief:

TRIUMPH  ZIJSPAN - 2013

Garantie: Ja
8000 Km
Zwart
triumph - zijspan
triumph - zijspan
triumph - zijspan
triumph - zijspan
triumph - zijspan
triumph - zijspan
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Deze motor zijspancombinatie achten wij als één van de meest uitgebalanceerde cafe-racer-met-zijspan. Immers is ‘looks’ belangrijk, maar het goed en fatsoenlijk kunnen rijden op een zijspan is natuurlijk essentieel. Deze combinatie is afgebouwd met een nieuwe Watsonian Prescott en perfect uitgelijnd. Uiteraard. En dat heeft voor een zeer strak sturende combinatie gezorgd. Ook het zijspan werd gespoten in de metallic zwarte kleur.

Er zijn op- en aan deze Thruxton 900 een flink aantal extra’s toegevoegd, hou je vast:
– Een upgrade LSL rem/schakelset € 400,–
,- Een YSS achterdemperset € 450,–
een luxe olievuldop € 40,–
– Carterbeschermer € 125,–
kettingbeschermer chroom € 130,–
– Customized race-zadel met bijpassende zittingset in de zijspanbak € 850,–
– Een ‘Monza’ tankdop € 150,–

Al met al dus een zéér complete bijzondere zijspanmotor combinatie.

ZIJSPAN21 in Heerde is een specialist in het aanbouwen van zijspannen aan solo motoren. Wij leveren maatwerk aan uw eigen motorfiets waar u een zijspan aangebouwd wilt hebben. Exclusief dealer van het Engelse Watsonian. Ook eigen wisselende voorraad.


Opties en Accessoires:
Upgrade LSL rem/schakelset € 400,–
Een YSS achterdemperset € 450,–
Luxe olievuldop € 40,–
Carterbeschermer € 125,–
Kettingbeschermer chroom € 130,–
Customized race-zadel met bijpassende zittingset in de zijspanbak € 850,–
‘Monza’ tankdop € 150,–




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Zijspan21
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion