|
Motor | 4-Takt 50° V-Twin lucht/olie gekoeld |
Boring x slag | 101|108 |
Cilinder inhoud | 1731 |
Comp. verhouding | 9.4:1 |
Kleppen | Enkele bovenliggende nokkenas, 4 kleppen per cilinder, zelfregelende nokkenasketting, hydraulische klepstoters |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie met dubbele 45 mm throttle body |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | || |
Max. koppel | 143| |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met overdrive |
Verhouding | |
Overbrenging | Riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen frame |
Vering voor | 43-mm upside-down-voorvork met instelbare ingaande en uitgaande demping en instelbare veervoorspanning en top-outveren |
Vering achter | Enkele monotube gasdemper, veerweg 120 mm |
Remmen voor | 300 mm remschijf met 4-zuiger remklauw |
Remmen achter | 300 mm remschijf met 2-zuiger remklauw |
Voorband | 130/70 R18 Dunlop Elite 3 |
Achterband | 250/40 R18 Dunlop Elite 3 |
Wielbasis | 1670 |
Lengte | 2652 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 667 |
Drooggewicht | 340 |
Leverbare kleuren | Matte Black with Red Pinstriping |
Beschrijving | Victory Gunner 2015
Na begin dit jaar in de Verenigde Staten is als 2015 model te zijn gelanceerd wordt de Victory Gunner het komend modeljaar ook in Europa uitgebracht. De frisse super-size Bobber maakte de afgelopen week op de Intermot in Keulen zijn Europese debuut. De motor heeft een achteroverliggend stuur en wielen met gegoten aluminium. Het gewicht van de motor is 294 kilo (drooggewicht), dat is 4 kilo lichter dan de Victory Judge. Het één-persoonszadel zit op een hoogte van 65,5 cm. In Amerika kost de motor $12.999 dollar (opvallend laag bedrag voor een Victory motor). Over de prijs in Europa is nog niets zeker. Ondanks het gewicht van de motor vinden de Amerikanen het een goede motor, vooral omdat hij niet lomp te besturen is. Met een lage zithoogte van 655 millimeter krijg je in ieder geval probleemloos de voeten aan de grond. |