Nieuwsbrief:

VOGE  500 R - 2024

Nieuw
Grey - Yellow
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Sensaties gegarandeerd

Ben je op zoek naar een motorfiets die je hart sneller laat kloppen? Zoek niet verder, want de VOGE 525R is met zijn opvallende design en krachtige prestaties de ultieme keuze. De uitgangspunten bij het ontwerp van deze motor ? Kracht en wendbaarheid, een agressief uiterlijk en een geweldig rijgedrag.

Onder de indrukwekkende buitenkant van de 525R schuilt een moderne 494cc paralleltwin. Het LCD-dashboard geeft je alle informatie die je nodig hebt en bevat een USB om je smartphone of gps van electriciteit te voorzien, terwijl het geavanceerde Nissin-remsysteem (met dubbele remschijven vooraan) en de KYB-vering zorgen voor een veilige en comfortabele rit, zelfs op de meest uitdagende wegen.

Of je nu een ervaren rijder bent of net begint, de VOGE 525R is geschikt voor iedereen. Ben jij klaar voor de rit van je leven?
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion