Nieuwsbrief:

Motor van de Toekomst

De onderneming is ontstaan uit een decennialange liefde voor motorrijden, motorfiets techniek, en een fascinatie voor nieuwe technologie Als er iets is wat wij begrijpen, dan is dat de passie voor motorrijden. Ook als pragmatische forens snappen we wat je bezig houdt, al jarenlang is de motor ook ons primaire vervoer. Met decennia hands-on ervaring in de motorfietswereld en -techniek, denken we bij te kunnen dragen aan de acceptatie en omarming van alternatieven voor de bestaande brandstof motoren. Hoe? Door zeker te stellen dat we ook in de toekomst net zo gepassioneerd het motorrijden kunnen beleven! Daarom focussen we ons ook volledig op de toekomstbestendige technologieën. Vanuit onze werkplaats in Wijster leveren we de service die bij de Energica hoort, maar ook het reguliere onderhoud aan de motor kunt u bij ons laten uitvoeren. Of het nu om nieuwe banden of het afstellen van de ketting gaat, in Wijster kunt u terecht.
Alle motoren van Motor van de Toekomst
2 motoren gevonden
ENERGICA EVA RIBELLE
ENERGICA EVA RIBELLE
€ 21.990,- p/mnd klik hier
2020, 16800 Km
Merkdealer
ENERGICA ESSEESSE9+ RS
ENERGICA ESSEESSE9+ RS
€ 28.990,- p/mnd klik hier
2021, 1018 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion