Nieuwsbrief:

Motorcentrum Deventer

Alle motoren van Motorcentrum Deventer
134 motoren gevonden
YAMAHA FZ 1 S
YAMAHA FZ 1 S
€ 5.689,- p/mnd klik hier
2009, 37957 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 5.989,- p/mnd klik hier
2014, 17681 Km
HONDA CB 1100 RS
HONDA CB 1100 RS
€ 10.749,- p/mnd klik hier
2018, 14587 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
€ 10.489,- p/mnd klik hier
2016, 16444 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 6.989,- p/mnd klik hier
2011, 12685 Km
DUCATI MONSTER +
DUCATI MONSTER +
€ 11.989,- p/mnd klik hier
2021, 2054 Km
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 9.989,- p/mnd klik hier
2012, 28107 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 6.989,- p/mnd klik hier
2009, 30952 Km
BMW C 650 SPORT
BMW C 650 SPORT
€ 9.249,- p/mnd klik hier
2018, 13128 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2008, 32723 Km
SUZUKI INTRUDER C 800
SUZUKI INTRUDER C 800
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2008, 32723 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE ABS
TRIUMPH STREET TRIPLE ABS
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2017, 18892 Km
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
€ 9.989,- p/mnd klik hier
2016, 26646 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.749,- p/mnd klik hier
2019, 22305 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.649,- p/mnd klik hier
2005, 31989 Km
HONDA CBF 600 S ABS
HONDA CBF 600 S ABS
€ 4.689,- p/mnd klik hier
2010, 29355 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.949,- p/mnd klik hier
2003, 13802 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 7.449,- p/mnd klik hier
2012, 8740 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 4.949,- p/mnd klik hier
2013, 23324 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 7.449,- p/mnd klik hier
2016, 6899 Km
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion