Nieuwsbrief:

Oude Monnink Motors


www.oudemonninkmotors.nl
074 204 0740
Dealer van:Lid BOVAG

HARLEY-DAVIDSON


Welcome to Harley-Davidson Oude Monnink Motors Hengelo. Al meer dan 52 jaar uw partner met 3.100 m² H-D Fun! Waar onze Service door de klanten wordt gewaardeerd als de beste!
Alle motoren van Oude Monnink Motors
105 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SCREAMIN EAGLE CVO FLTRXSE
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SCREAMIN EAGLE CVO FLTRXSE
€ 54.995,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
€ 39.300,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
€ 38.195,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
€ 38.195,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2020, 17040 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 7.650,- p/mnd klik hier
1994, 31299 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2010, 23363 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
€ 23.595,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
€ 38.195,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
€ 38.195,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY 114 FLFBS SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY 114 FLFBS SOFTAIL
€ 31.395,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY 114 FLFBS SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY 114 FLFBS SOFTAIL
€ 31.395,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
€ 39.995,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
€ 37.495,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
€ 39.995,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
€ 39.995,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
€ 54.995,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
€ 38.195,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB 114 FXBBS
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB 114 FXBBS
€ 19.650,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLHCS
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLHCS
€ 31.695,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion