Nieuwsbrief:

BENELLI  502 C - 2020

Garantie: Ja
9631 Km
Mat Zwart
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Kracht en Klasse in één - de Benelli 502C Met slechts 9631 km op de teller is deze Nederlandse motor klaar om jouw rijervaring te transformeren. Uitgerust met een SC Project uitlaatsysteem inclusief E-keur en dB-killer, biedt deze motor een krachtige, maar toch legale prestatie op de weg.

Het rugsteuntje, hoewel aanwezig, is gedemonteerd voor die stoere en strakke uitstraling die je zoekt. Maar wees gerust, comfort is altijd binnen handbereik. Bovendien, met valdoppen geïnstalleerd, hoef je je geen zorgen te maken over kleine ongelukjes die je rit verpesten.

Maak een statement op de weg met de Benelli 502C - een symbool van stijl, prestatie en betrouwbaarheid. Neem vandaag nog contact op om deze parel van een motorfiets van dichtbij te bekijken en ervaar de sensatie van het rijden op een Benelli.

3 maanden garantie is inbegrepen in de prijs.

Wim en Kevin Zielman

 

  • Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion