Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 125 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Groen
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Leoncino 125: Pure style & fun

Stijl en plezier gebundeld in een wendbare, gemakkelijk te berijden en moderne motor.  De Leoncino 125 is ook een motorfiets die ontworpen is voor nieuwkomers in de wereld van de tweewielers, die garant staat voor maximaal gebruiksgemak en wendbaarheid op de weg, en die vanaf het begin opwindende ritten biedt. 

FULL-LED RONDOM

VLOEISTOFGEKOELD

DIGITAAL LCD-DASHBOARD

CBS (COMBINED BRAKING SYSTEM)

Leoncino 125 Features
Krachtige motor

De Leoncino 125 beschikt over de nieuwe watergekoelde monocilinder van Benelli, met een vermogen van 12,8 pk (9,4kW) en 10Nm.

Design

De Leoncino 125 is opnieuw ontworpen door het Centro Stile van Benelli. Hierdoor wordt het traditionele 'Scrambler' design gecombineerd met de stijl en technologie van hedendaagse motoren.

LCD-display

Net zoals de andere modellen in de Leoncino familie, is de Leoncino 125 uitgerust met een LCD-display. Het moderne scherm maakt het mogelijk om alle informatie in één oogopslag af te lezen.    

  • Wij zijn dé Benelli dealer van noord Nederland!

    Bij Arnold's Motorshop vind je jouw toekomstige motor of elektrische scooter! We hebben een continu wisselend aanbod van gebruikte en nieuwe motoren en scooters. In onze showroom vindt je het meest actuele aanbod, het kan dus zijn dat de motor die je hier ziet wellicht net aan je neus voorbij is gegaan. Bel ons daarom altijd om even te checken of de motor er nog staat, of scheur zo snel mogelijk langs onze showroom! Vragen naar de laagste prijs hebben we geen tijd voor en zullen we niet beantwoorden.

    Hebben we je interesse gewekt?  Kom rustig langs in onze winkel en showroom en laat je verrassen door ons aanbod voertuigen, kleding en accessoires.

    Uiteraard is inruil mogelijk.

    Bovag en RDW erkend. Op al onze verkopen zijn de Bovag voorwaarden van troepassing. 

    Proefrit maken? Dit kan bij intentie tot aanschaf en uiteraard bij een droog wegdek.

    Al onze prijzen zijn all-in*!

    Standaard afleverpakket (gratis*):
    - Kleine onderhoudsbeurt
    - Kosten op naam zetten
    - Volle tank benzine
    - 12 maanden Bovag garantie*

    Premium afleverpakket (€ 399,00):
    - Grote onderhoudsbeurt conform eisen fabrikant aan kilometerstand
    - Kosten op naam zetten
    - Volle tank benzine
    - 12 maanden Bovag garantie*



    We zijn te vinden in Kolham.
    Arnold's Motorshop
    A. Plesmanlaan 11
    9615 TJ Kolham
    www.arnolds-motorshop.nl  /  info@arnolds-motorshop.nl
    0598-371043 (ook voor whatsapp berichten!)

    * tenzij nadrukkelijk anders aangegeven


Opties en Accessoires:
Meerdere opties mogelijk, vraag naar de mogelijkheden




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Arnolds Motorshop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion