Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 702 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Zwart/grijs
Vermogen:
52 kW
Teller:
4.747 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 6 maanden
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie benelli TRK 702 met weinig kilometers!
- 3 delig kofferset
- handvat verwarming
- vario ruitje
 
  • Welkom bij Kobo Motoren - Dé specialist in KTM, Moto Morini én topkwaliteit occasions van alle merken!
    Bij Kobo Motoren vind je een ruim aanbod aan nieuwe motoren van KTM en Moto Morini, én zorgvuldig geselecteerde occasions van alle bekende merken. Elke motor wordt grondig nagekeken en rijklaar afgeleverd.

    - Afleverbeurt & garantie: €250,- 
    - Inruil van je huidige motor is mogelijk
    - Bezorging door heel Nederland voor slechts €150
    - 10 dagen gratis verzekering mogelijk
    - Financiering mogelijk via NU Motorrijden
    - Proefrit op afspraak

    Heb je vragen of wil je deze motor in het echt bekijken? Neem gerust contact met ons op we helpen je graag op weg naar jouw volgende motoravontuur!

    Neem gerust contact met ons op:
    0512-542142 of 06-50851728
    verkoop@kobomotoren.nl

    Kobo Motoren Passie voor motoren, verstand van service.
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Kobo Motoren
Jade 10
Drachten
Plan de route
0512-542142
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion