Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GS ADVENTURE - 2013

98910 Km
Rood
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
nog erg nette F 800 GS Adventure, deze motor is voorzien van kofferdragers, led knipperlichten, Hoog windscherm, ABS, handvat verwarming, Alarm, info display en valbeugels Deze motor staat op zeer goede banden en word afgeleverd met service beurt en 3 maanden garantie
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen via telefoon, fax of email. Vanaf april 2008 is onze webshop operationeel. Wij hebben een zeer snelle postorderservice. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion