Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 RS - 1997

Garantie: Nee
56470 Km
Blauw
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
te koop een vlotte toerfiets de BMW K1200RS

* Bj 1997 , een nederlands geleverde motorfiets
* 56.470km
* 1200cc viercilinder injectie bij elk toerental wel voldoende vermogen  , rusitig rijden kan dus ook , of 250km/u
* ABS , goed werkend
* in 2 standen verstelbaar windscherm
* ook de buddyseat in 2 hoogtes instelbaar
* Handvatverwarming ( rechter handvat blijft koud)
* Topkoffer Givi, misschien niet echt fraai op dit model , wel pracktisch natuurlijk , je klikt hem er ook zo vanaf
* Staal blauwe kleurstelling , metallic lak
* Wordt geleverd op nieuwe banden
* Vloeistoffen schoon en op peil , 3x prima remschijf /blokken
* Incl. handleiding 1999€  en inruil mogelijk
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion