Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 B MIDNIGHT - 2013

Garantie: Nee
61827 Km
Bordeaux rood
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
bmw - k-1600-b-midnight
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette en goed onderhouden Bmw K 1600 gt
Bouwjaar : 2013
Km stand : 61287
Het betreft een door Arie Molenaar Nederlands geleverde Motor
Ingevuld origineel onderhoudsboekje is er bij
Zo ook twee afstandsbedieningen en twee sleutels
Esa / Abs / Tcs
Electrich Windscherm van Z techniek ( Hoog Breed )
Voetstep verlagers
Radio
Originele Koffers in kleur
Optionele led Verstralers ( kwaliteit )
Verlicht Bmw embleem ( zie Foto )
Cruise control
Buddysit verwarming
Handvat verwarming
Adaptive Xenon
Uw motor inruilen dat kan stuur mij dan foto,s van uw motor en de daarbij behorende details naar mijn app 0653737243 of mail h.o.hofland@gmail.com
En ik doe u een inruil voorstel.
Deze motor word u aangeboden door Jan hofland Motors Ermelo
  • Uw motor inruilen? Dat kan!
    Stuur mij dan via de app een paar foto’s van uw motor en de daarbij behorende details en ik zal u een inruil voorstel doen
    Tel 0653737243.
    Deze motor word u aangeboden door Jan Hofland Motors Ermelo

    Motoren worden afgeleverd met 10 dagen gratis verzekering!
    Financiering mogelijk via NUMotorrijden.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Hofland Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion