Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
* BMW R1100RT
* bouwjaar 1998
* 116441 km
Let op!!!
Koppeling matig, ABS afgekoppeld!!!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4-takt, 2 culinders, air cooled |
Boring x slag | | |
Cilinder inhoud | 1085 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 valaves per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 90|65.7|7250 |
Max. koppel | 95|5500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 speed |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 200 |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Dual disc |
Remmen achter | Single disc |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | 256 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Swift Motoren voor in en verkoop motoren, reparatie en onderhoud van alle soorten motoren. Altijd 30 lowbudget motoren op voorraad.
| Almere, Flevoland |
| 036-5255590 |
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons.
Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken