Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 R - 2002

Garantie: Ja
45666 Km
GRIJS
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2002

Veel voor weinig is wat je krijgt bij aankoop van deze heerlijke tourmotor. Onderhoudsvriendeijk uitgevoerd met cardan en zeer betrouwbaar met een dijk van een 1150 cc 2 cilinder tussen de benen. Wordt geleverd met 6 maanden volledige garantie

= Bedrijfsinformatie =

Handelen doen we liever persoonlijk telefonisch of beter nog naast de motor. OPENINGSTIJDEN: Om u de aandacht te kunnen geven en er voor te kunnen zorgen dat u kunt proefrijden werken wij op afspraak. We zijn een klein team dus aanwaaien kan soms een gesloten deur betekenen. tel. 0640871516 tiel@solomoto.nl VOOR BEZOEK IS HET VERSTANDIG OM EVEN VOORAF AAN TE GEVEN. IK WERK ALLEEN EN DAAROM KAN HET VOORVALLEN DAT IK EVEN WEG BEN. zondag enkel op afspraak maandag enkel op afspraak DI: 9:30-12:00 (OP AFSPRAAK) WOE: 9:00-17:30 uur DO: 9:00-17:30 uur VRIJ: 9:00-17:30 uur ZA: 9:00-16:00 uur BUITEN DEZE TIJDEN ZIJN ER UITERAARD OOK MOGELIJKHEDEN MAAR BEL DAAR EVEN VOOR 0640871516
Opties en Accessoires:
Kofferrek, Kofferset, Middenstandaard, Navigatiesysteem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Solo Moto Tiel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2024 Motoroccasion