Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2011

81887 Km
Brilliant Yellow metallic
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Je reist op je motor, soms zelfs duizenden kilometers van huis. Je leert verre landen, continenten en culturen kennen. Asfalt, grind of hobbels - het maakt je niet uit, want je motor brengt je overal met alle comfort en betrouwbaarheid. Hitte, kou, droogte, wind en regen - het versnelt allemaal je hartslag, omdat het je laat voelen dat je onderweg bent. Als je jezelf in dit alles ziet, dan is deze motor de juiste metgezel voor jou. Want de BMW R1200GS Adventure definieert de standaard voor de ultieme onverwoestbare adventure motorfiets. Hij is een perfecte combinatie van wendbaarheid, toergeschiktheid en offroad-capaciteiten  in één!


Deze motor wordt ook afgeleverd inclusief onderhoud en een volle tank (33LTR!) benzine.
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Beveiliging / alarmsysteem, Carterbeschermer, Handvat verwarming, Kofferset, Middenbok, Navigatie, Originele uitlaat, Topkoffer, vering, andere / luchtvering, Windscherm, Zijkoffers, Zitvlak Verwarming, Bovenop de bekende accessoires die standaard op de R1200GSA zitten heeft deze motor voor en achter volledig instelbare Hyperpro schokbrekers, altijd en overal de maximale grip!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Abco Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion