Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT ABS-ESA - 2015

Garantie: Ja
95649 Km
SAN MARINO BLAU
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2015

Deze R1200RT LC is voorzien van ABS Pro, Dynamic ESA, Boordcomputer, Schakelassistent Pro, Rijmodi Pro, Keyless Ride, Hill start control, Dagrijverlichting, DeLuxe koplamp, LED knippperlichten, Handvatverwarming, Buddy verwarming, Alarmsysteem, Centrale vergrendeling, Uitlaatsysteem verchroomd, Bandenspanningscontrole, Cruise control, Extra lampen, Valbeugels, Navigatie voorbereiding en Topkoffer in kleur.

Pakketten:
Comfort pakket
Touring pakket
Dynamic pakket


Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

Motoren onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie en inruil is helaas op deze motoren niet mogelijk.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motoport Assen / Ducati Assen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion