Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | lucht/olie gekoelde 2 cilinder viertakt boxer |
Boring x slag | 102|73 |
Cilinder inhoud | 1.170 |
Comp. verhouding | 12.0:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch two spark |
Vermogen | 110|81|7.500 |
Max. koppel | 115|6.000 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | |
Frame | stalen buisprofielen, aandrijflijn dragend |
Vering voor | BMW Telelever, veerweg 110 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 140 mm |
Remmen voor | dubbele 320 mm schijven, vier zuiger remklauw |
Remmen achter | enkele 265 mm schijf, éénzuigerremklauw |
Voorband | 120/70- ZR17 |
Achterband | 180/55- ZR 17 |
Wielbasis | 1502 |
Lengte | 2.165 |
Breedte | 890 |
Hoogte | 1.220 |
Zithoogte | 810/830 |
Drooggewicht | 229 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De R 1200 ST is het derde model van de nieuwe boxergeneratie. Het ontwerp en de configuratie van de R 1200 ST zijn afgeleid van de R 1200 RT die in januari 2005 zijn intro maakte. ST staat voor Sport Tourer. Leverbare kleuren licht magnesium metallic met piermont rode/ zwarte buddy seat, licht magnesium metallic met sydney blauw/ zwarte buddy seat, donker grafiet met graniet grijze/ zwarte, piermont rode/zwarte of sydney blauwe/ zwarte buddy seat. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, Triumph en Piaggio.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
| Eibergen, Gelderland |
| 0545-477404 |
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons.
Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken