Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2019

Garantie: Ja
65000 Km
LIGHT WHITE/BLUE MET (BLAUW METALLIC)
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2018 - 2024
Modelcode: K51
Typenummer: 0J51

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 30 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 227 x 98 x 152 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Aantal eigenaren: 1
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Aluminium tank 1 (017A), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Comfort-pakket, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier (0413), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handvatverwarming, Hill hold functie, Keyless Ride (0193), Keyless start, LED-koplamp (0192), LED-verstraler (0562), LED koplampen, LED mistlampen, Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant HP (0456), Touring Pakket, Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatpijp (0350), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm, Witte LED-knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion