Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS HP - 2021

Garantie: Ja
37244 Km
LIGHT WHITE/BLUE MET (LICHT WIT METALLIC)
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - 2024
Modelcode: K50
Typenummer: 0M01

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 90 x 149 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Cruise control (0538), Cruise verlichting (05AD), Dagrijverlichting (0202), Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier (0413), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Handkappen (0589), Hill hold functie, Keyless Ride (0193), Kofferdragers links & rechts (0680), Koplamp Pro (0219), Kruisspaakvelgen (0771), LED koplampen, Licht Pakket (056A), Motorbeschermbeugel (0671), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Multifunctional indicator lights (05AE), Multifunctional indicator lights II (05AF), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Rallye (0453), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatpijp (0350), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dusseldorp Motorrad Alkmaar
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion