Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SR - 2024

Nieuw
Black-Red
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De CFMOTO 450SR is een krachtige en veelzijdige motorfiets met unieke sportieve looks. De 450SR is ontworpen voor zowel recreatieve als competitie-rijders en biedt een perfecte balans tussen prestaties en comfort. De 450SR is niet alleen licht en wendbaar, hij beschikt ook over veerelementen en remmen van topniveau. Bovendien zorgt het aerodynamische en stijlvolle uiterlijk voor een indrukwekkende uitstraling. Kortom, de CFMOTO 450SR is dé keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar een motorfiets die prestaties, comfort en een geheel eigen stijl combineert.

De 450SR wordt aangedreven door een 450cc paralleltwin met een lineair vermogen en accelereert van 0-100 km in minder dan 5 seconden,. De 'supercar'-uitstraling kwam, in dienst van de prestaties, tot stand in de windtunnel. De 450SR is een sportieve motorfiets die met z’n sportieve banden, korte versnellingsbak-verhoudingen en geïntegreerde valbescherming klaar is voor het circuit. En dankzij het TFT display en de T-BOX kan je spreken van een intelligente interactie tussen mens-machine.

Verwacht september 2023!
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion