Nieuwsbrief:

DUCATI  748 BIPOSTO - 2000

Garantie: Ja
13489 Km
Rood
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
ducati - 748-biposto
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Ducati 748 Superbike 

Bouwjaar: 2000
Kilometerstand: 13.489 
 

Unieke Ducati 748 ! Nederlandse motorfiets. En de afgelopen 10 jaar verzorgd door een liefhebber. 

Compleet met: 
* Boekjes / onderhoudsboekje 
* 2 sleutels 
* Tellerstand rapport 
* Dealer onderhouden 

* Originele uitlaten er bij 
* Carbon Termignoni uitlaten 
* Carbon koppeling cover 
* Carbon spatbord 

 


  • Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Bezichtiging op afspraak.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Twello

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie. Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Maandag        09:00 - 17:30
    Dinsdag          09:00 - 17:30
    Woensdag      09:00 - 17:30 
    Donderdag     09:00 - 17:30
    Vrijdag            09:00 - 17:30
    Zaterdag         09:00 - 16:00 
    Zondag           Gesloten

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl
    +316 23 414 857






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2024 Motoroccasion