Nieuwsbrief:

DUCATI  749 S - 2006

8614 Km
Zwart
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hierbij te koop aangeboden, een prachtig exemplaar van een Ducati 749 s

Deze motor heeft een zeer mooie km stand (8614 km) en verkeerd in nieuwstaat
Ook is deze voorzien van de bekende ''banana'' termignoni uitlaat.

Motor heeft hier recent onderhoud gehad, waarbij ook de riemen zijn vervangen.


 




  • Internetprijs = meeneemprijs

    Ook kunnen wij onze motoren afleveren met garantiepakket.
    Afleverbeurt en 3 maanden garantie: € 200,-
    Afleverbeurt en 6 maanden garantie: € 350,-


    Kom vrijblijvend langs voor bezichtiging en/of een proefrit. De koffie staat klaar.

    Openingstijden:

    Di:   9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
    Wo: 9:00 tot 17:00
    Do:  9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
    Vr:   9:00 tot 17:00
    Za:  9:00 tot 17:00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beugol Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion