Nieuwsbrief:

DUCATI  998 BIPOSTO - 2002

Garantie: Ja
79847 Km
.
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Uniek! Origineel nieuw door ons in 2002 geleverd en compleet onderhouden Ducati 998 Bi-Posto. Afkomstig van éérste eigenaar en verkeerd desondanks zijn ervaring in zeer nette staat. De 998 is voorzien van Carbon sport dempers voor het echte diepe Ducati geluid. 

De kilometerstand van deze superbike is 79.847 KM ( +/- 3800 KM per jaar ) en op onderhoud is nooit bezuinigd.
Bij levering wordt de 998 voorzien van zijn onderhoud en geleverd met boekjes, reserve sleutel en garantie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1968 - In 1968 betoverde Ducati motorenthousiastelingen met de magische prestaties van de 450 Mark 3D (reed meer dan 170 km/h), het eerste productiemodel Ducati met desmodromische distributie. Desmodromisch: de beide bewegingen van de klep worden beheerst. Zie het als een boomstam die je doorzaagt. De heen én weergaande beweging wordt beheerst. Een niet-desmodromische bediening is bijvoorbeeld een deurklink; naar beneden wel, omhoog niet. Met het lichtten van in- en uitlaatkleppen gebeurt in conventionele blokken hetzelfde. De klep wordt door de nokkenas neerwaarts bedient. Het sluiten gebeurt onder veerspanning. Bij een desmodromische klepbediening gebeurt dit ook door de nokvorm.
© 2000 - 2024 Motoroccasion