Nieuwsbrief:

DUCATI  M 620 I.E. - 2006

8359 Km
Ducati Rood
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.


  • PRIVATE LEASE BIJ AXELSBIKESHOP

    Private Lease is te vergelijken met het huren van een motor. Je sluit een overeenkomst af voor een vooraf bepaalde periode en een verwacht aantal te rijden kilometers. Aan het einde van de overeenkomst lever je de motor gewoon weer in. Het risico van eventuele onderhoudskosten en een restwaarde aan het einde van het contract is voor ons. Wil je de motor alsnog zelf overnemen, dan kan dat altijd. Zo kom je nooit voor onverwachte kosten te staan.


    Als je bij ons een Lease-contract afsluit zijn daar de volgende kosten bij inbegrepen:
    Afschrijving
    Afleverkosten
    Schade & reparatie
    Wegenbelasting
    All-risk verzekering
    Pechhulp
    Banden
    Onderhoud bij jouw merkdealer

    Dus een all-in abonnement, jij betaald enkel de brandstof!

    Persoonlijk advies? Wij helpen u graag.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Shimmy" betekent: Slingerachtige beweging van de voorvork, waardoor de motorrijder de macht over het stuur kan verliezen. Een voorvork die niet al te versleten is en ook nog beschikt over een frictiedemper, is doorgaans verschoond van dergelijke nukken. Het probleem kwam veel voor bij oude springervorken van Harley-Davidson, waarbij de tolerantie tussen schommels en schommelbouten te groot was geworden. Een shimmy doet zich altijd in enige mate voor bij een motorfiets met zijspan, vooral als het stuur wordt losgelaten tijdens het rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion