Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 1200 S - 2014

Garantie: Ja
31430 Km
Rood
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DUCATI MONSTER 1200 S
Bouwjaar 2014
31430 km

Zeer nette Monster 1200 s. Oa voorzien SC Project uitlaatdemper, diverse Carbon delen, korte kentekenplaathouder en bar-end spiegels.

Bij aflevering voorzien van:
- Groot Desmo onderhoud
- Nieuwe achterband


Inclusief 3 maanden garantie.
(6, 12 of 24 maanden mogelijk, voorwaarden op onze website)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- SC Project uitlaatdemper
- Evotech kentekenplaathouder
- Carbon Seatcover
- Carbon voorspatbord
- Led achterlicht + Led raw
- Bar-end spiegels

- ABS, Rijmodi, Traction Control
---------------------------------------------------------

- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.

Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen.

Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Mondial
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion