Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 695 - 2007

Garantie: Ja
20819 Km
Zwart
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
ducati - monster-695
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nette Monster 695!

Stuurkuip
 
  • Boshuizen Motor Service - Kwaliteit ook waar je het niet ziet
     

    Wij leveren al onze motoren af met 10 dagen gratis verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Boshuizen Motor Service
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion