De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
L twin cylinder
Boring x slag
88|57.2
Cilinder inhoud
696
Comp. verhouding
10.6:1
Kleppen
2 kleppen per cylinder Desmodromic
Brandstof toevoer
electronische inspuiting
Ontsteking
Vermogen
80|59|7750
Max. koppel
69|7750
Koppeling
meervoudige natte plaat
Versnellingsbak
6 versnellingsbak
Verhouding
32/13
Overbrenging
ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
15
Topsnelheid
ABS
Frame
Tubular stalen trellis frame
Vering voor
Showa 43 mm upside-down vork
Vering achter
Sachs verstelbare monoshock
Remmen voor
320 mm zwevende schijven
Remmen achter
245 mm
Voorband
120/60/17
Achterband
160/60/17
Wielbasis
1452
Lengte
2100
Breedte
Hoogte
1129
Zithoogte
770
Drooggewicht
163
Leverbare kleuren
Beschrijving
De nieuwe Ducati Monster 696 betekend de volgende generatie in wat ducati noemt "the final word in urban excitement". De Monster 696 oogt als pure fun en gaat prestaties absoluut
Bij Verduyn Ducati Specialist hebben wij altijd prachtige Ducati occasions staan. Heb je interesse in een Ducati maar heb je nog vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op.
Een stukje historie: SUZUKI in 2002 - Ook de 600 cc supersportmotoren werden steeds sneller en lichter. Suzuki scoort in de deze jaren echter nog steeds ijzersterk met de GSX-R750 maar ook met de nieuwe GSX R 1000. In 2002 werd de GSX R 750 nog uitverkozen tot Masterbike of the year, terwijl de GSX R 1000 volgt op de tweede plaats en in 2003 deze ultieme supersporttest wint.