Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUI - 1999

Garantie: Nee
54081 Km
.
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Harley Davidson FLHTCUI Ultra Classic


- Kenteken: 82-MG-JR
- Merk: Harley Davidson
- Model: Tour
- Tellerstand: 54081 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1999
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 1340 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 43 kW / 59pk
- Ledig gewicht: 367 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Harley Davidson Electra Ultraglide. Een motor met alles er op en er aan! De bike is in nette staat Bouwjaar 1999 dit is de laatste evo. Alles werkt naar behoren en de motor loopt perfect. Een heerlijk gevoel om op deze motor te rijden

Een filmpje van de lopende motor is beschikbaar. Mocht u ge?nteresseerd zijn, stuur gerust een bericht.


De motor is voorzien van:
- Gietwielen?
- radio
- afneembare rugsteun?
- cruisecontrol?
- garmin navigatiesysteem

3 maanden garantie.
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)

Inruil van uw motor is mogelijk.
Reserveren van een motor is alleen mogelijk d.m.v. een aanbetaling.?
_________________________________________________________________________________________
Wij zijn EVO Motorcycles. Een occassiondealer voornamelijk gespecialiseerd in de Harley Davidson EVOLUTION motoren, oftewel de EVO?s. Deze zijn gebouwd van 1984 tot 1999. Wij hebben een ruime voorraad Harley?s staan in onze showroom op De Lange Baan 2a in Wommels.

De EVO-motoren zijn een begrip onder de Harley-kenners en staan ook wel bekend als de beste motoren van Harley. Dat maakt de EVO-motoren waardevast en we zien ze in de toekomst alleen maar in waarde stijgen! Hierdoor zijn de motoren niet alleen leuk om te bezitten, maar zijn ze ook nog eens een goede investering. ?

We zijn op vrijdag en zaterdag de hele dag geopend en daarnaast op afspraak. Bel of app ons voor het maken van een afspraak of bij vragen.

Van Harte Welkom!

Evo Motorcycles
De Lange Baan 2A
8731 DZ?Wommels
0619580054
info@evomotorcycles.nl

www.evomotorcycles.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen be?nvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
EVO Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion