Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUI - 1999

Bouwjaar:
1999
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
77.628 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette harley davidson electra glide twin came.

Bouwjaar 1999
Km stand 77.000

Deze originele Nederlandse motor rijd echt als nieuw en is altijd super goed onderhouden.

Hij verkeerd in perfecte staat.

Deze electra is helemaal compleet en kan zo mee naar de nieuwe eigenaar.

Fotos zeggen genoeg ik zou zeggen kom snel langs voor een proefrit.

Prijs 8499euro incl 3 maanden garantie.

Inruil en financiering mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.
  •  

    J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs.

    Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. 

    Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. 

    Openingstijden:
    Maandag      9:30 - 18:00
    Dinsdag        9:30 - 18:00
    Woensdag    9:30 - 18:00
    Donderdag   9:30 - 18:00
    Vrijdag          9:30 - 18:00
    Zaterdag      9:30 - 17:00

    Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op! Zo voorkom je een teleurstelling.


    Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp)
    Email: info@jmmotorcycles.nl
    Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne


    Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, 2 persoons zadel, Audio, Bagagerek, Boordcomputer, Comfort zadel, Cruise control, Kofferset, Navigatie, Originele uitlaat, Topkoffer, Whitewall banden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
J&M Motorcycles
Haspelweg 37
Deurne
Plan de route
0620454790
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion