Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C - 2004

Garantie: Ja
10787 Km
Rood
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

In nieuwstaat verkerende Sportster 1200, lak en chroomwerk zijn als nieuw.

Van een liefhebber voor een liefhebber, deze is echt perfect onderhouden en vertroeteld, gezien de huidige km stand van iets meer dan 10.000 km is deze net ingereden, voorzien van alarm en 2 sleutels . Deze Sportster 1200 wordt geleverd met een onderhoudsbeurt en 3 maanden garantie op het motorblok en versnellingsbak. 
Nu met onze gratis openingsactie: Roef jethelm kado bij aankoop van deze motorfiets
Bel voor meer info naar 06-30172179

wij zijn een RDW gecertificeerd motorfietsbedrijf en kunnen deze ter plaatsen op uw naam zetten.

 


Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Alarmverlichting, Bagagerek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
HD Bikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion