Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  WIDE GLIDE FXDWG DYNA - 1993

Garantie: Nee
64837 Km
GEEL
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Harley Davidson FXDWG Dyna Wideglide


- Kenteken: MR-45-LG
- Merk: Harley Davidson
- Model: Chopper
- Tellerstand: 64837 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1993
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: geel
- Motorinhoud: 1340 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 35 kW / 48pk
- Ledig gewicht: 274 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Stoere Harley-Davidson Dyna Wide Glide. Deze motor ziet er heel gaaf uit en rijdt werkelijk fantastisch! De 80ci EVO loopt mooi en heeft een gaaf geluid. Het gaat om een 90 Years Anniversary model

Een filmpje van de lopende motor is beschikbaar. Stuur gerust een bericht of bel naar 0619580054.

3 maanden garantie.
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)

Inruil van uw motor is mogelijk.
Reserveren van een motor is alleen mogelijk d.m.v. een aanbetaling. 
_________________________________________________________________________________________

Wij zijn EVO Motorcycles. Een occassiondealer voornamelijk gespecialiseerd in de Harley Davidson EVOLUTION motoren, oftewel de EVO’s. Deze zijn gebouwd van 1984 tot 1999. Wij hebben een ruime voorraad Harley’s staan in onze showroom op De Lange Baan 2a in Wommels.

De EVO-motoren zijn een begrip onder de Harley-kenners en staan ook wel bekend als de beste motoren van Harley. Dat maakt de EVO-motoren waardevast en we zien ze in de toekomst alleen maar in waarde stijgen! Hierdoor zijn de motoren niet alleen leuk om te bezitten, maar zijn ze ook nog eens een goede investering.  

Wij zijn op vrijdag en zaterdag geopend. Daarnaast zijn wij geopend op afspraak. Bel of app ons en wij zetten de koffie klaar!

Van Harte Welkom!

Evo Motorcycles
De Lange Baan 2A
8731 DZ Wommels
0619580054
info@evomotorcycles.nl

www.evomotorcycles.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
EVO Motorcycles
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion