Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 500 R ABS - 2016

Garantie: Ja
21597 Km
Zwart
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Honda CBR 500 R ABS 

Bouwjaar: 2016 
Kilometerstand: 21.597
Garantie: Ja 

35KW A2 

Mooie Honda CBR500R in originele staat. Voorzien van een service beurt en geheel rijklaar! 

Voorzien van: 

* Akrapovic Slip-on 
* Val protectie R&G
* SP connect telefoon houder 
* Velglint 
* Michelin Road 5 bandenset 
 

Standaard voorzien van / Led verlichting / ABS / digitaal dashboard / HISS start onderbreker/ alarm verlichting 


  • Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Bezichtiging op afspraak.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Twello

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie. Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Maandag        09:00 - 17:30
    Dinsdag          09:00 - 17:30
    Woensdag      09:00 - 17:30 
    Donderdag     09:00 - 17:30
    Vrijdag            09:00 - 17:30
    Zaterdag         09:00 - 16:00 
    Zondag           Gesloten

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl
    +316 23 414 857






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion