|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, 16-kleps DOHC 4-cilinder in lijn |
Boring x slag | 67|42.5 |
Cilinder inhoud | 599 |
Comp. verhouding | 12.2:1 |
Kleppen | DOHC 16 kleppen inline-4 |
Brandstof toevoer | PGM-DSFI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 117|88.1|13500 |
Max. koppel | 66|11250 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.750 (33/12) |
Overbrenging | #525 O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Diamond; Fine Die-Cast aluminium |
Vering voor | 41 mm volledig instelbare upside-down HMAS cartridge-type telescoopvork, 120 mm veerweg |
Vering achter | Unit Pro-Link, gasgevulde schokdemper met apart reservoir, veervoorspanning in- en uitgaande instelbare demping, 130 mm veerweg |
Remmen voor | Twee zwevend gemonteerde 310x4,5 mm hydraulisch bediende remschijven, radiaal gemonteerde 4-zuigerremklauw en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 220x5 mm hydraulisch bediende remschijf, enkelzuiger remklauw en sintermetalen remblokken |
Voorband | 120/70 ZR17 (58W) |
Achterband | 180/55 ZR17 (73W) |
Wielbasis | 1375 |
Lengte | 2010 |
Breedte | 685 |
Hoogte | 1105 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 184 |
Leverbare kleuren | Pearl Sunbeam White (Limited Edition), Graphite Black / Bright Lime Green Metallic, Graphite Black / Italian Red |
Beschrijving | De onbetwiste kampioen van de Supersport-klasse
Vanaf het debuutjaar 2003 domineert de Honda CBR600RR de Grand Prix. Deze racer is dan ook uitgerust met geavanceerde Honda technologieën.
De CBR600RR combineert topprestaties en een fascinerend design met een laag gewicht, compacte afmetingen en een uitstekende handling. De onbetwiste kampioen van de Supersport-klasse is voor modeljaar 2009 naar wens leverbaar met een geheel nieuw, elektronisch geregeld Combined ABS.
|